Donnerstag, 4. April 2013

Rusz sie!

Pogoda nie sprzyja postanowieniom o porannym Joggingu, ani o ruchu na swiezym powietrzu. A szkoda! Ja uwielbiam byc na zewnatrz, ale na pewno nie przy takich temperaturach!! Jednak przelamalam sie i gdy tylko nie pada deszcz i temperatura wynosi powyzej 5 stopni wsiadam na rower i wlasnie tak poruszam sie po okolicy cokolwiek musze zalatwic. W tym roku pierwsze jazdy mam juz za soba. I choc pierwszy krok w tym kierunku byl ciezki, to jednak po wszystkim endrofiny zrobily swoje! Obok mojego domu jest tez mala rzeka i wlasnie tam planuje wedrowac gdy tylko sie ociepli. A na razie to uaktywniam sie tylko w salonie. Choc czasem lezenie na kanapie bardzo mnie korci. Zaczelam powoli od malych przysiadow i brzuszkow, oraz truchtu w miejscu, a potem jest juz z gorki i ruszam sie coraz wiecej. Polecam wam cwiczenia na You Tubie z Ewa Chodakowska, lub tysiace innych jakie mozna na you tubie znalesc, jak rowniez wspanialy blog, ktory tez niesamowicie motywuje do sportu: http://www.bycidealna.pl . Ruszajcie sie! To po pierwsze bardzo zdrowe, po drugie spalicie troche tluszczyku po swietach a po trzecie bedziecie sie od raz lepiej czuli. Zauwazylam ze mimo wysilku po cwiczniach zawsze mam wiecej energii i mam lepszy humor. Wiec... do dziela!













3 Kommentare:

  1. ja juz od roku cwicze z ewa chodakowska - super sa te jej treningi!!! i masz racje pomimo zmeczenia po treningu ma sie wiecej sily,zapalu i checi by cos innego zrobic :)) pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  2. Cześć! Ja również polecam treningi z Ewą. Kupiłam nawet jej płytę z ćwiczeniami i są super. Ćwiczę od miesiąca i są super efekty. Już jutro biegnę odebrać do empika książkę Ewy, która na mnie czeka. ;). 3mam kciuki za Ciebie :)

    AntwortenLöschen
  3. Wlasnie tez mnie rece swierzbia zeby sobie taka oto ksiazke sprawic. Na poczatku wcale nie moglam zrzumiec tego calego szumu wokol Chodakowskiej. Podchodzilam baaaardzo sceptycznie az sama sie przekonalam! Cwiczenia sa wspaniale a jej energia zarazliwa. Podziwiam ja takze za to ze wybrala swoja droge i robi to co kocha! Brawo!

    AntwortenLöschen